Ako sme Vás už počas leta informovali a vzbudzovali vo Vás zvedavosť rôznymi príspevkami, táto jeseň nebude taká ako tie predošlé. Táto jeseň je kampaňovou jeseňou v Bratislave a je to čas, kedy vystupujeme z pozadia a neviditeľnosti.

Občianske združenie Prima v spolupráci s Občianskym združením Dom Svetla Slovensko a Občianskym združením Stopa Slovensko spustilo 1. októbra 2019 svoju doteraz najväčšiu prevenčnú kampaň, HIV NEMÁ TVÁR. Každoročne participujeme na mnohých aktivitách pomáhajúcich k prevencii HIV či zvýšeniu testovania na tento vírus, avšak tohto roku sme si povedali, že o HIV by sa naozaj nemalo hovoriť iba pred 1. decembrom, ale dlhodobo a viac viditeľne.

Naša kampaň je farebná, plná života, pozitívnej energie. Neodstrašuje, neposudzuje, nevyvoláva pobúrenie, nie je dehonestujúca. Naša kampaň poukazuje na fakt, že HIV si nevyberá podľa vášho sociálneho statusu, povolania, sexuálnej orientácie či veku alebo pohlavia. HIV sa týka nás všetkých, HIV nie je strašiak, HIV nezabíja.

Koniec kampane bude sprevádzaný tlačovou konferenciou plnou odborníkov, a jej záverom bude výstava všetkých fotografií – aj tých nezverejnených. Všetky ďalšie informácie o kampani sa dozviete v pravý čas! Sledujte nás pozorne na Facebooku, Instagrame, na našom webe a podporte naše aktivity. Stačí, že o tom budete o hovoriť, stačí, že HIV prestane byť strašiakom slovenskej spoločnosti, stačí, že namieste vynášania súdov sa budeme viac pýtať. Zdieľajte naše fotografie, komentujte ich, buďte s nami!

Kampaň HIV nemá tvár má byť veľkou destigmatizačnou kampaňou a jej názov hovorí za všetko. Kampaň bude sprevádzaná 6 fotografiami ktoré budú zverejňované na sociálnych sieťach, digitálnych plochách nákupných centier, citylightoch v centre mesta a v priestoroch MHD. Kampaň trvá od 1. októbra 2019 do 1. decembra 2019 – Svetového dňa boja proti HIV/AIDS.

Organizátori kampane HIV nemá tvár:

Odborným garantom kampane je Národné referenčné centrum pre prevenciu HIV/AIDS.

Kampaň podporilo World Habitat – the european end street homelessness campaign.

 

Kampaň podporila spoločnosť SANIMAT.